Bad copy, bad!
Posted: May 30th, 2007 | Author: Doru Persinaru | Filed under: copywritting, think out loud | 5 Comments »Multi dintre cei care au pornit pe cont propriu nu au avut un sfarsit fericit.
Tu ai nevoie de un partener pentru succes. Cauta-l in Contact B2B.
Problema:
- cine are nevoie de un partener nu este pe cont propriu, ci este singur;
- pe cont propriu = antreprenor (nu neaparat singur) si este opusul lui “a lucra pentru altcineva”
Mai ales in conditiile in care antreprenorii sunt vizati si incurajati de multe campanii (vezi zanii de la BT, unde chiar este folosita sintagma pe cont propriu) – copy-ul asta e rusinos.
Problema nu e doar una de nuanta, ci de modificarea pe care o sufera mesajul din cauza acestei nuante: multi dintre antreprenori nu au un sfarsit fericit. Voi ati vrea sa lucrati cu o companie care transmite un astfel de mesaj? Sau cu un copywritter care scoate asemenea aberatii? – imi aduc aminte ca prin agentii multi copywritteri aveau cel putin un dictionar de sinonime pe birou. De data asta cred ca a fost o editie mai veche…:)
A, si imaginea de mai sus este reclama in interiorul ZF – dar au avut supra-coperta cu chestia asta!
Film recomandat – The Secret Life of WordsÂ
unde i-ai mai descoperita fartica si pe marii copywriteri romani care te scandalizeaza? prost de tot, iti dau dreptate
Apropos de antreprenori, discutam ieri la o lansare IT cu un tip din UK, care are o firma in domeniu, cu partener principal HVB.
Si-a deschis firma acum 8 ani, este singurul angajat. Il intrebam daca se considera antreprenor.
“Nu, pentru ca depind de principalul meu client, banca”.
mie mi s epare chiar interesant pentru categoria lor. Si nu ataca antreprenorii ci doar incearca cred sa incurajeze parteneriatele asa in general.
Eu insa ma gandeam Ok, OK dar totusi, ce fac, cum gasesc, unde gasesc… Nua re nimic scris.
Poate ca da, poate ca nu. Dar in momentul in care noi discutam ce au vrut sa zica, inseamna ca nu s-au facut intelesi.
Am aflat intre timp.
made by Graffiti…